Продавець Станмастер розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
218 відгуків
+380 (96) 467-36-36
+380 (63) 723-84-54
Станмастер

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Компанія Станмастер дбає про свою професійну репутацію і робить все, щоб ви залишилися задоволені нашою співпрацею. Ми працюємо в рамках чинного законодавства України, тому у разі виникнення будь-яких обговорюваних питань керуються саме ним. Детальніше Покупець має законне право повернути товар (або обмін на аналогічний), якщо він не підійшов йому за якимось об'єктивним критерієм. Однак це потрібно зробити не пізніше, ніж через 14 днів після купівлі. Це право гарантує « Закон про захист прав споживача ». Товар можна повернути в тому випадку, якщо: - він не був у використанні; - є фірмові етикетки і пломби; - в наявності документ, який підтверджує покупки або товарний чек; - повна комплектація. Для оформлення повернення/обміну зверніться за номером 380 (96) 467-36-36 або stanmaster0717@gmail.com Важливо! Коли покупець отримуватиме товар на пошті, він обов'язково має ретельно оглянути покупку, перевірити комплектацію та зовнішній вигляд. Якщо ви помітите неповну комплектацію або пошкодження товару, зв'яжіться з нашою службу підтримки 380 (96) 467-36-36

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner